Subject: RE: Selgitustaotlus
From: Marika Žmenja <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 7 Jul 2025 10:24:39 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kahjuks ei ole siiani saanud vastust oma  05.02.2025. a
selgitustaotlusele.  Loodan, et leiate siiski aega sellele vastata.

Lugupidamisega

Marika Žmenja

From: Marika Žmenja
Sent: Monday, March 17, 2025 10:09 AM
To: [email-masked]' <[email-masked]>
Subject: RE: Selgitustaotlus

Tere!

Kahjuks ei ole saanud teilt minu selgitustaotlusele vastust, samuti ei ole
te ka teavitanud, millal on vastust oodata.

Palun andke teada, kas üldse ja millal on võimalik teilt vastust oodata.

Lugupidamisega

Marika Žmenja

From: Marika Žmenja
Sent: Friday, February 28, 2025 8:50 AM
To: [email-masked]' <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Selgitustaotlus

Tere!

Kirjutan seoses minu 05.02.2025 saadetud kirjaga. Mõistan, et töökoormus
võib olla suur, kuid kuna vastamistähtaeg on MSVS § 6  järgi 15
kalendripäeva ja ma ei ole veel vastust saanud, sooviksin uurida, kas minu
päring on menetluses ning millal võiksin vastust oodata.

Teie tagasisidet ootama jäädes,

lugupidamisega

Marika Žmenja

Jurist

Aktsiaselts Ida-Tallinna Keskhaigla

5690 3302

From: Marika Žmenja
Sent: Wednesday, February 5, 2025 1:26 PM
To: [email-masked]' <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Selgitustaotlus

Tere!

Soovin saada selgitust liiklusseaduse alusel terviseseisundi tuvastamise
kohta.

Liiklusseaduse (LS)  § 70 lg 5 järgi  toimetab LS § 193 lg-s 1 nimetatud
liiklusjärelevalve teostaja liiklusohtliku terviseseisundi kahtluse korral
isiku lähima statsionaarse tervishoiuteenuse osutamise tegevusloaga
tervishoiuteenuse osutaja juurde. LS   § 70 lg 9 järgi on
tervishoiuteenuse osutaja  kohustatud politsei nõudmisel teostama
tervisekontrolli liiklusohtliku terviseseisundi tuvastamiseks. Sama
paragrahvi lg 10 alusel kehtestatud  Vabariigi Valitsuse 12.05.2011
määruse nr 62 „Liiklusohtliku terviseseisundi ekspertiisiakti vormi
kehtestamine“ lisas 1 toodud ekspertiisiakti punkti 5 järgi peab olema
ekspertiisiaktil mh kajastatud  raskekujulise psüühikahäire, raskekujulise
isiksuse- või käitumishäire esinemine või puudumine.

Tavapäraselt toimetab liiklusjärelevalve teostaja isiku tervishoiuteenuse
osutaja erakorralise meditsiini osakonda.

Kas liiklusseaduse alusel tehtava terviseseisundi tuvastamise korral on
tegemist tervishoiuteenuse osutamisega või haldustoiminguga, millele
viitab Vabariigi Valitsuse eelnimetatud määruse nimetus?

Kas erakorralise meditsiini osakonnas töötav erakorralise meditsiini arst
või üldarst on pädev tuvastama isikul raskekujulist psüühikahäiret,
raskekujulist isiksuse- või käitumishäiret?

Kas tervishoiuteenuse osutajal on õigus tuvastada isikutel raskekujulist
psüühikahäiret, raskekujulist isiksuse- või käitumishäiret, kui tal puudub
tegevusluba psühhiaatriateenuse osutamiseks?

Lugupidamisega

Marika Žmenja